GOOOD JUL!

första advent.. och det är faktiskt vitt på marken.
vaknade av att pappa ringde 10.40.
skön sovmorgon och väldigt behövlig.

ska tvätta, städa och julpynta nu.
julpyntet kommer gå på två minuter.
en minut till att rigga dom två adventsstakarna och en minut till att skruva på rätt lampa så den lyser.

sen är det julpyntat i mitt hem.
ja gott folk.. känner ni för att skicka nån tomte eller någon julteckning så varsågod!
jag bor i det gula huset på prärien. med en ek utanför med en gunga i.

jaaa.. så vart var vi.. (toabesök)

jo.. dagen ger mig tre dejter. emma, frida och pappa.
julskyltning och ikväll tänkte jag försöka ge mig på knäck.
och.. MOULIN ROUGE!

var längesen jag tänjde (hur fan stavas tänjde,tängde?nämen.. hur uttalar man?) på tårkanalerna.

GOOOD JUUUUL!







ps: det snöar stora, långsamma flingor nu.


Kommentarer
Postat av: Maria (Maia) (Milf) eller vad du kallar mig

Gumman, förstår att du saknar Jonas. Jag vet inte hur jag skulle klara det, men det är klart att mna gör det när man väl lever i det! Du är iaf super tuff!!



Du får ju alltid komma hit om du känner dig ensam och är ledig! =) I mitt hem är du alltid välkommen=)



Massa adventspussar från mig och Elise

2009-11-29 @ 12:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0