det är dags för fredags myyyyyyys...

just nu är det fredagkväll..

förr gick man alltid ut fredagkväll.. och lördag.. och onsdag.
då.. förr.. var tider likadana som idag.
jag delade toa och säng med jonas.. men nått har hänt!
jag vet inte vad.. men....

idag fastnar jag så gärna framför godisskålen.. en fredagkväll.

har inte ens nått sug efter vin.. jävligt märkligt med tanke på hur gott det är att vara full!
det är väl kanske nu.. sisådär en 6 år försent jag börjar lägga på mig sambokilon.

helt ok för mig så länge dom lägger sig på rumpa och haka.
ni förstår.. jag tänder på dubbelhakor..
eller så ljuger jag..

ja vem vet.. det enda jag vet är att min fredagkväll kommer att bestå av godis,blodpudding och en film.

sup skallen av er ! det skulle jag gjort om jag orkat!

med vänliga skålar / innekatterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0