honör.

Hej !

risig som få. börjar få panikångest-attacker över min utväxt.
borde kanske ta fingrarna ur röven och färga mig.
borde kanske ta en solariebränna och sluta vara genomskinlig.
borde så mycket men jag kan ett knep.

knepet heter bolaget och där inne finns flaskor med flytande självförtroende.
vi ska även ha middag imorn för våra vänner som ska gifta sig.. så det kan inte bli bättre.
tänk.. våra vänner som ska gifta sig.

kan inte undgå att tänka på hur efter jag och jonas är.
i vårt förhållande kretsar allt kring cross.
det har det gjort i 6 år nu.
det kommer det göra till sommaren med.
men det folk.. blir sista sommaren på några år. för vi har andra planer.





Kommentarer
Postat av: marie

Nu blir jag nyfiken...följer din blogg slaviskt och vill i framtid veta vilka ska gifta sig och VART ska ni ta vägen nästa sommar?



Hoppas vitlöken kom hem!

Tjing

2009-11-15 @ 13:11:37
URL: http://mimmel.blogg.se/
Postat av: maijsan

ja stina berätta nu, vilka är de lyckliga tu osm skall gifta sig... jag ska ju också stå i kyrkan nästa år :P

2009-11-15 @ 18:25:33
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0