lördag morgon.

che bon bli de la blue!

borde gå ut och kratta löv runt vårt lilla hus innan jag börjar jobba.
borde.. borde..

tyckte helt klart rabih skulle åka ut igår på idol..
men varför grät jag?

kanske för att mariette fick stanna.



visste ni förresten att ett djur visar underläge och hunger om den slickar i mungipan..?
det lärde jag mig på järvzoo när tjejen matade vargarna..
nog för att inte vargarna slickade hennes mungipor men dom gör det på sina föräldrar.
 
loke tror att jag är hans kattmamma.. och att jag kan spy upp mat åt han..
eller ja.. nu när jag tänker efter så spyr ju aldrig katter upp mat..
men loke tror det.. för han är inte normal. nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0