nämen.. nämen.. ett litet hus på landet.

allesammans !

jag har återigen.. funnit ett hus.
ett gulligt, gammeldags hus i njurunda. precis som vi vill ha det!
det är långt till grannen och den stora altanen vätter mot sjön.

där ska vi fiska.

dom gamla äppelträden på tomten är precis så knotiga och snea som jag önskat.

där under kan man sitta om solen är för varm.

hade jag en miljon kronor skulle jonas antagligen vara husägare när han kommer tillbaka.
tur.. i oturen att jag ligger lite efter på den fronten.

sov gott vänner! hela lägenheten är städad och luktar ny. allt förutom lakanen.. dom luktar jonas.

jag sover gott.


Kommentarer
Postat av: jenny westberg

haha, vet vilket hus det är ;P Har oxå kikat på det!

Då måste du skaffa häst Stina, så är det bara!! :)

2009-11-23 @ 14:21:15
Postat av: jonas

Oj vad spännande! vi får hoppas på att jag tjänar ihop en miljon elr så här! då slår vi till fasten jag inte har sätt det än:) Skönt att du sover gott i vår sunkiga säng! själv har jag nybäddat så hårt att jag nästan blir iriterad när jag ska mysa ner mig för lakanen sitter fan som berget! Nu håller jag bara tummarna för att de blir av med cross körningen vore hur jävla grymt som helst!!!!

love love love

2009-11-23 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0