jag delar med mig av mitt puppsvett.



ska berätta en hemlis här.

idag körde jag gärnet på gymmet.
jag svettades floder och det i mina ljusgråa mjukbyxor.
mina åtsittande, ljusgråa mjukbyxor.
jag hade skit kul och var på vippen att råka knysta ur mig dessa läten som alla stora killar gör när dom verkligen måste orka in i det sista.
hela kroppen skakade och jag knep med både tår och lår för att inte ge vika.
vad ser jag då?
i spegeln mittemot.. ?


va?


mina åtsittande ljusgåra byxor har som en målning av ett par trosor på sig.
jag har alltså svettats floder. på riktigt.
jag hade världens rövsvett idag.. och hörrni.. även puppsvett.

det här är ju helt otroligt tänker ni.
men till mitt försvar så måste jag få säga att svetten lägger sig i vecken.
eller hur?
dom där vecken under rumpan och dom där vecken i ljumskarna.

kan säga att mitt val att ta en lång tröja var GENIALT!
ska iväg till skogs nu. ska plocka mossa..
har ännu en genial idé..

på återseende rockers!




jag har fått gym-valkar på händerna, precis som jonas har..
hur cool är jag inte egentligen.. jonas kommer tappa hakan.
jag är den nya alfahannen här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0