vart är den där lilla skitungen?

read my lips...






klockan är snart 15.30..
har sittning kl 18.00 och jonas är ännu spårlöst försvunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eller jag vet att han är ute i skogen. det har han varit sen 7 imorse.
jagar elken.
men svarar man inte i mobilen så kan nått ha hänt.
han kan te.x ha försvunnit.

SÅ.. om han inte dyker upp snart med vitlök och grek-dressing vet jag inte huuuur jag ska kunna laga maten.
det är lixom det jag bryr mig om. vitlöken.. 

 ha en förbannat trevlig kväll. det har jag planerat!

Kommentarer
Postat av: Anna

tjo tokjänta!

vi måste ses nå! när jobbar du inte? ledig nån kväll i veckan??



Puss puss!

2009-11-14 @ 22:24:20
URL: http://nanna85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0