mmmmonicammm

det här med att vara ledig är ju för jävla underbart!

vaknade 7.30.

har städat lägenheten kliniskt.. ni förstår väl alla mitt monica-syndrom och hur monica-lycklig jag är nu.
kliniskt lycklig!

klockan är inte ens 10.00 och jag är klar med lägenheten! ! !

dagen bjuder mig :

träning.
skjutsa ut katterna till juniskär. äntligen, äntligen ska dom få komma ut och bli av med sitt damp.
fylla kyl och frys.
smeka och tvätta karin.
åka förbi iittala och kanske, bara kanske våga köpa den där skålen jag är helt förälskad i.

taika i mitt hjärta.. men i mitt hem för 500 kr... ?




just nu var det som om nått slog loke rätt i huvudet.
tänk om sånt kunde ske oftare..
då skulle jag slippa springa runt och kasta tuss-jäveln fram och tillbaka.
fin buk va?
kilopris på 150 kr..
det betyder att jag kan bli miljonär.



fridens alla hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0