sunny day.

morron morron!

vilken jävla kväll det blev igår.
först hem till tessan för desperate och ost & kex.
sen dom 2 första avsnitten av greys som jag fick av frida..

tack och lov! för att jag inte missade dom och för frida som så snällt lagt/bränt/ stoppat in dom på usb.

fy fläta vad jag grät igår.
det syns på mina ögon idag.

förr i tiden kallade vi såna här ögon för fittögon.
jo.. två smala streck till ögon.ögonlocken är lixom uppsvällda så det blir bara två streck.
greys.. I MITT HJÄRTA!

ska slänga in katterna i karin sen ska vi ut till juniskär.
jag och mamma ska baka bröd på spisen.

sen hörrni... sen så ska jag in till stan och lära mig vad alla träningsredskap är till för och hur man använder dom.
kände mig ganska nyfödd när jag igår var bland alla dessa hunkar och donnor som lyfte "skrot" och bytte maskin var femte minut. försökte lära mig genom att kolla på, men när jag gick därifrån hade jag bara sprungit och rott båt... och sprungit igen..

ska man ligga, sitta  eller stå ? framåt eller bakåt på dessa jäkla maskiner?

lugn folk... bara lugn.. ikväll har jag svaret.



sätt listons hängbuk på senaste?  apropå träning..

Kommentarer
Postat av: jenny

men du... tröjan utochin...

2009-10-07 @ 11:44:19
Postat av: till jenny

hahaa.. ut och in.. bak och fram.. jag var nyvaken :)

2009-10-07 @ 18:39:51
URL: http://slinkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0