förstoring av "gunsen" påbörjad.

jag är tillbaka nu gott folk!
starkare än nånsin..

hur kan jag vara så säker på det?

jo, jag har just tränat i 70 minuter.

duktiga, starka lilla stina!

idag vågade jag gå in i gymmet där alla starka killar med midjeskärp är.
jag känner att jag faktiskt platsar ganska bra.
jag går iofs inte runt och boxar mot min egen spegelbild, eller pustar och frustar så att alla verkligen ska veta att jag LÄGGER PÅ SJUUUUUKT MYCKET VIKT..

nää.. jag finns där...
..längre bak.
med normalt myckt vikt och utan midjeskärpet.
jag tittar inte gärna på mina små, små kulor till muskler i spegeln medans jag tränar, jag tittar ner.
jag tar inte i så att jag måste skrika ur mig min sista ork..

men jag tränar.. och jag gör det jävligt bra bland alla dessa stora pojkar!

hög femma för mig idag!
nu ska här duschas och sen ska jag laga isterband.

jag och jonas ska på teater ikväll.
ni förstår inte vilken kille jag har.. vilken underbar kille som man faktiskt kan lära sitta.

må väl alla liljor och tistlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0