jag börjar tveka.. det där med att träna.. va?

olja.. eller hola som dom säger på spanska!

jag har nyss kommit hem från träningen.
körde väldigt mycket ben idag och för att inte låta som en jävla träningsnörd så säger jag bara: jag körde väldigt mycket ben idag.

resultat: ja.. i det långsiktiga blir det nog fina spiror men i det kortsiktiga..

jag fick motorstopp med karin!!!!!!!!!!!!!!!
där står jag i ett rödlyse.. längst fram i bilkön och bland alla mina små tvångstankar som ligger i mitt undermedvetna måste jag FORT SOM FAN iväg så i med växeln, helst innan lampan slagit från rött till gult..
vad händer då?

jag får kramp i benet och karin får motorstopp!

vem fan var det som sa att träna är bra?!

skämdes så förbannat!

måste vila armarna från att hållas i 90 graders vinkel.

hörs!

Kommentarer
Postat av: cissi

Träningen är bra, men kanske du behöver liite mindre tyngd!? o såklart så fattas ju jag!

2009-10-21 @ 14:58:37
URL: http://ceciliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0