love love love..

jag glömde min mobil hemma imorse.

man kan ju tycka att man inte klarar sig utan den.. jag är en av dom få som gör det!
jag vill vara lite svårfångad.

eller så gillar jag helt enkelt kroppspråk. att se på varann när man pratar..
gestikulera.. grimasera.. lite av min hemlighet till varför jag har såna rynkor vid ögonen..

hehe..

hur som haver.. min mobil har varit hemma medans jag har jobbat och haft desperate kväll hos emma.
så när jag kommer hem möter jag..

en jonas.. uppgiven med en enda mening :

jag trodde du lämnat mig....
 
på mobilen blinkade 7 missade nr och 5 missade sms.

ett sms löd: du ska få god mat när du kommer hem. puss med kram. 

jag säger det inte gärna..för man kan aldrig tyda framtiden.. 
men jag kan inte hålla mig..

jag skulle aldrig lämna jonas!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0