med en gnutta ironi ..

ni har väl inte missat att min sambo är med i tidningen??

han pryder första sidan på motorbilagan i sundsvalls nyheter.
nu är ju inte detta någon nyhet för mig att han blivit bestulen på crossen eller att han ska satsa fullt ut nästa säsong.

men det är en nyhet för mig att se jonas som någon slags kändis.
just bara för att han är med i en lokal tidning.
det är märkligt hur jag blir 14 år igen. jag småler när jag tittar på bilden.
min dumma fason att bli kändiskåt smyger sig på.
jag vill prata med honom.
jag vill ta på honom.
jag vill ha hans autograf.

sen slår det mig som ett hårt slag i fejjan.
jag ligger faktiskt med den här kändisen!?

hur coolt är inte det!?



 och till råga på allt NÄMNS JAG OCH KARIN I TEXTEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0