saker jag känner jag måste få sagt :

1: jag gillar inte skarsgård. han är en tönt.

2: jag hatar autolack.. jonas ska lämna in bilen för 3:dje gången nu. dom är dom mest inkompetenta idioterna jag vet och jag hatar deras attityd till jonas som är en ängel och tyvärr inte har stake.

3: jag avbokade gyminstruktören idag.. MEN.. jag bakade två satser av världens godaste bröd och gick sen en promenad och pekade ut hus jag vill ha i juniskär.

4: man fiser ca 1 gång i kvarten av spenatpasta.. i 2 dygn.. högljudda och illaluktande. 

5: jag skulle behövt en finne mindre i fejjan och en decimeter tjockare hår.

6: snart är det jul hörrni.vi ska ha en jul utan klappar.. va? ska vi verkligen.. verkligen det?
klara vi det.. får man kalla det jul?

7: mamma frågade när jag och jonas ska få tillökning.. VAD I.. ??

jag är inte redo för hängpattar och degmage.. inte än. karin är ju mitt barn nu.



och degmage och hängpattar kan jag få i soffan.. med chips och dip.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stina Vagina:

1. Man får inga hängpattar iaf inte jag!! =)

2. Degen på magen försvinner efter ca 3mån och det kan jag lova att det gör den inte om den är uppbyggd på chips och godis. Då får du träna som en jävla dåre vilket du inte behöver göra efter en graviditet det löser kroppen själv!

3. Elise behöver en kompis i svall oxå=) Baka nu!



Puss på dig!

2009-10-07 @ 21:53:51
Postat av: till maia..

haha... du är en sån jävla hurtigbulle så du klarar ju av sånt.. jag.. jag skulle gå under och bli ett avelsto som bara föder fler och fler och blir större och större.. hehe.. ser mig verkligen det i framtiden. men tids nog ska elise få en kompis... jag lovar.. inte idag bara.. puss

2009-10-08 @ 08:36:35
Postat av: jenny

håller med... är inte heller redo... tänk om jag aldrig blir redo...

Shit jag är ju snart 30 och ogift och barnfri; but I like it!!!!!!! :)

2009-10-08 @ 11:11:46
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: jenny

Tack för de lugnande orden ;)

Jag mår kalas, förändringarnas tid äger rum i mitt liv just nu och det känns rätt spännande!

Efterlyser tjejkväll i framtiden!!

kram

2009-10-09 @ 09:59:11
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0