ba bye huset.

karin är bländande.
det är andra gången jag tvättar henne , centimeter för centimeter..

ville bara ni skulle veta det.


eller.. jaaa..

jag ville egentligen berätta att huset på alnö som utgångspriset låg på 1.250000 kr hade höjts till 1.500000 kr.
jorå, serru.. 70 familjer har varit på visning. så visst fan höjdes den.. även innan visningen.

men det gör inget.

vi tyckte inte riktigt om huset.
det var för skevt och vint.
alldeles för liten trädgård och grannar alldeles för nära.
nää.. vi har kommit fram till några få saker idag.

ett jävla bra läge och en risig kåk.
det är där vi ska börja.
sen bygger vi det precis som vi vill ha det.
med dubbeldörrar i glas, trägolv och ett kök man svindlar i, för sååå vackert ska vi bo. 
vi ska ha en stor trädgård med uppvuxna gamla äppelträd och syrenbuskar i.
våren ska lukta syren och hösten äpple.
jag kan fortsätta i oändlighet men tyvärr...
jag ska kvaliteta med jonas.
blir jävligt lätt nu när vi inte har tv längre.

jag lämnar det så.

utbrotten för att tv:n är borta ska vi inte leka med. dom kommer bara jag nämner ordet.. T....V....

men jag ska vänja mig.

ända in i långa kalla vintern..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0