en dag på landet.

... rubriken tänkte jag skulle vara den enda meningen.
sen skulle bilderna få tala för sig själv.

men som sagt, jag är på landet...

det går så satans trögt så tyvärr blir det inte bildvisning idag.


har det iaf hur mysigt som helst.
och ni kommer fan dööö när ni får se vilka coola djur jag hänger med.
nr 1 på listan.. är förtillfället (otippat) marsvinet.
namn kan ingen för hon har levt så länge att dom glömt bort hennes namn.
hon piper iaf så fort hon hör mig..
jag göder hon.. så fort hon piper.
tomat, gurka, äpple, gurka, tomat,äpple,hö.. ja.. hon älskar mig!
får väl banta henne innan husmor kommer hem.

känns som att jag är decennier från allt och alla.
allt jag hör är tjuren utanför som står och råmar och väntar på nått att betäcka.
jag gillar han INTE.
enligt min mening våldtar han korna.

the end!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0