min bästis karin och jag.

hej !

jag har lunchrast nu.
ska tillbaka snart och jobba 45 minuter sen så..
sen kommer jag och är med dig karin.
karin, min bil tror jag får heta just karin.
elle kjelle ..? jag vet inte..

vi ska iaf åka och handla mat.
helt själv, utan jonas..
Jonas har alltid blivit tvungen att hänga med mig när jag ska handla mat.. eller kattsand.. eller kattmat..
bara för att han har bil.

nu har jag karin.. och jag är totalt självständig!
jag behöver inte jonas längre.

behöver jag inte jonas längre??
vad säger jag?

joo.. det gör jag..
vem annars ska tvätta karin ?

MOHAHAHAHAHAAAaa..

ps: grå mockajacka har infunnit sig i mitt liv. jag som är pank MÅSTE ha den! dilemma. vem vill bjuppa mig på denna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0