sluta jaga mig!

godmorgon!

har drömt en massa mardrömmar.
kände mig helt bedövad när jag vaknade.
helt yr.

fyfan för mardrömmar.
fyfan för alla stackare som lever i en mardröm.

jag ska inte klaga.. absolut inte men jag kan ju bara informera er om att min visdomstand finns och KÄNNS!
även den nya finnen som sitter på.. JA.. hakan såkart och vinkar glatt och rött åt alla jag pratar med!


avslutar med att slå ett slag för helgen.
det ska vinas nått så utöver det vanliga.
det ska skålas och rökas.. och dansas! jag känner för att dansa tills benen viker!
vore ju förträffligt om oscar kunde fixa ventilationen så man kan vistas längre än 10 min på golvet.

eller ska man kanske gå på espan? går folk dit eller är det uteslutet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0