vi, i en tango, på bordet.

jag är nyduschad.

har sjunkit ner i mjukisbyxorna.

var redo för en middag på stan men jag ångrade mig.
ska ha middag hemma ist.

jag och mitt pök. såg i min lilla agenda att vi snart firar 6 eller 7 år..

6 eller 7 år?

det borde ju stå antingen eller?
ja.. egentligen spelar det ingen roll för vi firar inte sånt.
tycker det är bättre att fira dom dagar man är det där extra.
det där extra kär.


hur som haver så ska vi äta gott ikväll.
känner för hasselbackspotatis, en fin halvblodig köttbit, vitlöksmör , baugetter och rökta räkor.

jaa.. åh fyan vad det lät gott!

efterrätt blir alltså.. ?

?


.. det får bli en hederlig chokladpudding med grädde.

åh. ikväll vill jag gå upp minst 3 kilo.


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis!

Tror de är 6 år. För vi är inne på 7½ år nu.

Vart är tv:n då?

Ha så mysigt ikväll.

Kram

2009-09-18 @ 16:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0