en tacotårta och några flaskor senare.

här sitter jag som en illaluktande fisk och kippar efter andan.
gårdagen hos lovisan blev ju fenomenal!
vilken pärla till kock och sällskapsdam.

det blev diskussioner på den högsta nivån och jag tror det hela avlslutades med berättelsen om "tjejen som tvunget skulle få lov att sl*cka mig om hon bjöd på en lyxlangos"
många goa skratt senare och ett glas var, som faktiskt blev en flaska var, senare så "lånade" jag hennes förre pojkväns cykel och sladdade hem.

så hassel.. din cykel är hos mig nu om du känner för några cykeltag.
men kanske inte idag för jag tror jag behöver den lite..
är inte idealet för körbar just nu.


men hörrni, knoppar brister utanför fönstret.. underbart!
en dusch på det här och jag blir så gott som ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0