mäh?

jag steppar in på aveny..
förväntansfull..

tappar alla.. hittar nån.. tappar nån.. hittar alla..
hittar theresa som just dragit undan stolen för en kille som har ramlat och slagit bakhuvudet.
det visar sig vara hjalle.. min brorsa!
komiskt.
går till hans bord.
ser en gammal gubbe..
även om 1300 ungodmar finns i samma lokal känns det som han höjer snitt åldern med 30 år..
han vänder sig om..

PAPPA?!?!

och pappa säger då till MIG.. alltså HAN.. frågar MIG .. vad fan gör du här??
jag frågar detsamma.. vafan gör DU här?
han är tvungen.. säger han. alla snackar om detta pojkband.
ett pojkband med glitter-halsband och bandana.. hur fan kan det vara bra!?
jag svarar bara.. vänta får du se..

hoff kommer in på scen.
folk blir helt hysteriska!

det slutar med att pappa rycks med av hoff så pass att han dansar sig blöt.. robotdansen.. nån slags stepp.. folk börjar klappa händerna.. folk asgarvar och pekar..
dansar med..
jag står bredvid och försöker dansa men jag skrattar för mkt.
ett så pinsamt ögonblick.. med en så klockren person. och han är min pappa!

stolt är faktiskt bara förnamnet på mig.
en dag ska jag bli en lika stel robotdansare.









Kommentarer
Postat av: emma

hahahhaa, jag dör stina!! det här är det bästa jag hört idag- vilken papi!

2010-04-13 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0