onsdag och ingen jonas i sikte..

men hallå!

det där homepartyt var .. ja vad ska jag säga.. dyrt!
eftersom jag och mina kollegor på monki har bestämt att inte handla en enda pinal denna månad kan jag med gott samvete säga att nästa månad kommer jag få hem fin fina grejor.
solan och frida bjöd på hembakta piroger och jag fick möjligehten att dö lite över deras villa.
ja.. jo.. jag har redan klargjort  för solan att det huset MÅSTE gå i arv.. TILL MIG!

annars då.. träning hägrar strax innan jag ska åka och jobba.
känner att jag verkligen kommit igång med träningen.. känns helt overkligt bra!
äter som en flodhäst och bajsar även som en sån. på botten av havet alltså.

hehe..

känner att jag borde bjuda på en bild här. en gammal när loke tydligen inte vill vara med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0