fan jag har kul ihop... med mig.

jag är hemma nu älskade..

klockan är.. 02.42 ocj jag sitter hemma i trosor och bh.
känner mig sjukt varm och behöver lite luft på kroppen.

jag har just värmt på en hemmagjord mackbit.
mycket smör och lite ost.
juice till.

här sitter jag nu.
TOTALT efterbliven..

nämnde jag också att jag skrivit om detta inlägg tio tusen gånger för att inte få någon felstavning?
nämnde jag också att jag är.. full! som ett handlingsförlamat, hungrigt foster?

jorå.. SERRNI!
imorgon blir det gruppbostaden för mig. har ju som tur är en mamma som jobbar där.
hon lär ju särbehandla mig för den jag är. Ha... Ha... HA.... HA.... HA....SÄR-behandla.. hörrni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0