helvetes snö bara faller ner.

godmorgon denna sköna lördag.

dock så snöar det, ÅTERIGEN!
stora hysteriska snöflingor som växer till flera meter på bara någon timme.
typ.

idag ska jag alltså rida på en häst.
känns mycket spännande och ganska farligt.

såå.. jag kommer att återkomma med en bilderbok SÅ LÄNGE jag kommer ihåg att stoppa i minneskortet i kameran. har haft detta problem några ggr förr.
vi ses väl ute ikväll?

förövrigt i en jävligt blond upplaga.

ps: ska lära min häst "sitt" idag. måste vara häftigt att se hästar sitta.

Kommentarer
Postat av: nelly

heheh ja jag hoppas det går riktigt fort :)våran dresscode är festfin :)

2010-02-06 @ 12:35:40
URL: http://lillfiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0