jonas är utbytt mot min älskade pinne.

jag funderar.

borde jag byta skepnad till en röd dam?



orange?



är förbannat sugen på en färg nu.

men.. jag ska nog satsa på en blondare bara..

så. 

Emma kommer hit ikväll med famnen full av hårfärg.
själv tänkte jag bjuda på en tre rätters middag och vin.. mycket vin.
och framför allt!.. twilight-edward på tv..

ps: imorgon ska jag rida islandshäst , basta och inta krogläge..

den historien tar vi imorn. det är nämligen så att jag är rädd för hästar.


Kommentarer
Postat av: jenny w

Äsch, du har ju ridit förr!!

På betydligt större häst än en islanshäst!!

Go girl!!!

2010-02-05 @ 17:27:48
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com
Postat av: maijsan

det kommer gå kanon!! ;) vart ska ni rida då? :)

2010-02-05 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0