men förlåt.. men ja.. jag lever till fullo..

hej kära barn och vuxna!

herregud, vad längesen jag skrev..
vad fan har jag gjort?

jo.. serrni, jag har varit på möhippa, kört gokart, spelat laserdome, ridit tjur och allt detta.. i ett NYKTERT TILLSTÅND.
hur gick det då?

jo..

JAG VANN HELA SKITEN!
det konstiga är att jag på något vis tappat bort min guldmedalj.. i NYKTERT TILLSTÅND.
så tyvärr kan jag inte visa min bragdmedalj.. men tro mig..
jag känner att jag platsar på pallen precis lika mycket som kalla och hellner..

ja.. OS ja.. jag, TO.M JAG har blivit helt fast i os-träsket! fan vad längskidor är spännande!
så mina hjärtevänner.. jag har faktiskt inte tid!
ikväll nalkas skidskytte för herrarna!

vi ligger lågt alltså..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0