en dag på staden på landet.

Godkväll  Barn och vuxna barn!

har kommit hem från jobbet. stängde monki idag.. FY FLÄTA vad folk!
kul med andra ord.

blev överraskad av Jonas som för andra gången någonsin klev innanför dörrarna på birsta.
vi drog en burgare med extra allt och nu sitter vi här hemma.
jonas lyssnar på hård jävla hårdrock där folk bara skriker.. allt för att få mig att lämna över datorn till honom.
han tror den funkar på mig... han tror fel!

kan slö skriva några rader... bara för att.. .. dra ut på tiden t.om.
nämen hörrni. hur många av er ska INTE ut på lördag!?
verkar som att hela sverige ska ut då.
eller ja, frida ska ut.. och.. jag ska med..

maskinen spelar på stadshuset och jag ber till gudarna att han ska dj:a..
sist han var i stan och dj:ade hamnade jag i psykos.
total danspsykos och KUNDE INTE SLUTA DANSA!! så jävla klockren musik körde han!

det var även den kvällen jag och anna drog med honom på efterfest.
ja hörrni, jag och en kändis i samma rum. JAG HAR BILD BEVIS!

här skulle det sitta fint med en bild.. men jag hittar dom inte!?!?

så, vi kan ju ta en random utvald.
tarzanstigen en suddig höstdag.



nej!!.. jag har ju en vacker bild på mig och mitt barn.. titt på fan.. vad vackert!




Love.. love.. love...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa men perfekt, ska de stå stina under hela v 10 i kalndern, haha.

Ja de va idag, torsdag! men stänger väl du såklart ofta.

2010-02-25 @ 21:55:53
URL: http://ceciliiaa.blogg.se/
Postat av: emma

ditt smalben ser oroväckande smalt ut...

2010-02-26 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0