sådärja.. nån bild till folket!

har på senaste tiden märkt en skillnad mellan mina två, strykande sälar i hemmet.

den ena, lilla energiska jäveln har blivit fetare än den som är fetast.. och nu ligger han på blombrädan och sväller 24/7..
han kanske har gett upp hoppet på att få komma ut en vacker dag.



detta huvud tillhör faktiskt denna kropp.
man kan säga att jag börjar få opropertionerliga katter här hemma.
FAST ATT JAG HAR DOM PÅ DIET!

vad gör jag för fel!?

annars dårå.. hittade bilder från teres 25 års fest.
den har jag helt glömt bort att nämna.
överraskningsfesten med temat afterski..
jätte trevligt må jag säga!
jag försökte impa på jonas .. tryckte upp en ostbåge i näsan..
ni ser jonas hand som håller för så ingen annan kan se.
han var väl smått impad.. kanske inte alls..






födelsedagsbarnet i mitten. en mamma till höger och en pinne till vänster.

ja hörrni, jag måste avlägsna mig.
ska "lyfta skrot" som alla bad guys säger..

i min nya sporttop!!

när jag ändå är inne på att visa mina nyupptäckter kan jag visa vad mer jag kom över igår.



en SINNPAJ! få inte en chock när jag berättar att båda blev mina för 336 kr.
det här med rabatter gillar vi.

hejpalla!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt att du lyfter skrot ;)

va på ett jätte bra pass idag 16.30, nått du testat?

2010-02-25 @ 19:39:47
URL: http://ceciliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0