4 februari och jag önskar mig regn. otroligt!

det fortsätter ösa ner snö i lilla sundsvall.
jag pallar snart inte mer!

denna vecka är det jag och jonas som har fastighetskötsel.
det betyder att vi ska skotta om det snöar tex.
och OM det snöar.

jag har även varit på sjukhuset idag.
kollat upp mina högg i hjärtat.
Jag har alltså näckat och legat med en massa sugproppar på bröstet.
som tur är , kära vänner så hade jag inte cancer.. som jag såklart tuttat i mig själv.

det handlade om att jag börjat träna efter en tid utan träning.
kroppen blir lixom i chock.
så så var det med det!
tack!

är tyvärr helt lamslagen efter en dag med naket och jobb så jag säger..
en annan dag.

ps: en vacker dag blir det sommar igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0