barnbärande anna..

godermorgon!
vilken jäkla morgon va?!

drömde att jonas räddade mig från ormar.. ormar som slog upp dörrar för att komma åt mig.
ormar som tog hissen för att nå mig.
sjuk dröm.. som alltid.

idag var det bestämt att jag och min tjocka kompis anna skulle luncha.
jag kan med gott samvete säga tjock för hon är med barn!
ett litet barn som kommer bli mulatt.. typ.. modell alltså.



det här är jag och anna.. en kväll som jag aldrig glömmer.
många fina stunder.. tyvärr blir det ingen idag för vi orkade inte.. skönt.
skönt med vänner som inte orkar när en annan inte gör det.

ska återgå till lägenhetssanering..
sen ska det tjänas stålars på monki.

på återseende alla blommor!



Kommentarer
Postat av: Issa

Haha! Åh, vad skönt att höra. Johan ska annars alltid vara så "tuff" mot Ozzy när jag är med :) Men jag anade att det bodde en liten mes i honom. Ha! Jag är här i Östersund på "praktikvecka" den här veckan på nfi (Nordiska frisörinstitutet) Så om jag kommer in börjar jag förhoppningsvis i slutet av ferbruari.

2010-01-20 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0