DOM KOMMER VÄL INTE DÖ NU?

ok.. hörrni..

vi hade alltså en mysig wiikväll hemma hos jönsson och frida.
drack lite vin, dippade chips och mådde gott.

rätt var det är så sitter jag,jönsson och jonas i en bil.. SOM TILLHÖR EN INDRIVARE.. med andra ord en mördare.
skrattar rått och håller med alla hans ord han kan komma på.
jag kliver sen av hemma hos mig, tackar för skjutsen och ser jonas och jönsson åka iväg med honom till en fest. I TIMRÅ!
rättare sagt härnösand.

vad gör jag? JO, jag går in, tvättar av mig sminket .. och lägger mig för att sova.
SÅ jävla viktig är min nattsömn.
nu ber vi alla till det övernaturliga att dom kommer hem oskadda.. så hörs vi imorn för en update!

sov gott! eller var oroad.. jag väljer att sova gott.

bild saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0