en ny dag.

vilken härlig morgon!

har fått ta del av 11 timmars sömn och kylan har lagt sig något utomhus.
den biter inte tag i kinden så fort du öppnar dörren.
solen syns t.om..

börjar jobba först 14 idag så jag har lite tid att fördriva.
gick in på internet banken med skräckfyllda ögon men till min förvåning fick jag läsa att ett högre tal än vad jag trott.
duktig jag.
har inte handlat en endaste liten pinal denna månad.
jo.. en tröja.. från monki som var på rean .. 62.50 kostade den.

känner att denna vecka blir bra!
ska på bio med mamma, ska anmäla mig till en matte b kurs, ska träna!!!!,gå på yoga och hinner jag bland all vardag ska jag försöka boka in en massage tid.


kärlek. 


Kommentarer
Postat av: jenny

Låter ju fantastiskt!!!

2010-01-11 @ 17:13:21
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0