en sko jag vinner OS i. en sko jag älskar.

hemskt mycket hej i denna jävla snöstorm !!

igår handlade jag ett par skor.
ett par skor som jag då tyckte var dyra. 1100 kr.
trots att jag var lite smått kär stog jag där och funderade.
givetvis blev det att jag klippte till. så svag är jag. alltid.

senare på dagen befinner jag mig på birsta, det stora köpcentrumet i sundsvall.
ska precis börja jobba men påvägen dit hör jag hur någon skriker efter mig.
ganska kraftigt! jag nästan sögs mot där skriket kom ifrån.

helt plötsligt står jag i en skoaffär.. och förstår vad det var som skrikit efter mig.



så det var ju bara att lämna tillbaka dom där andra skorna..
och slänga fram den stora pengapungen.

om det nu bara kunde sluta att snöa massiva mängder så kunde ju jag få steppa hejvilt ute på gatan.

ps: jonas crossbuss har gått sönder. ganska rejält.
40.000 kostar det att lämna in den.
jag vet inte.. men det känns som att allt är imot honom.
stackarn, idag tar jag tvätten utan att ge honom dåligt samvete.




Kommentarer
Postat av: Cissi

Dom var riktigt snygga :)

2010-01-28 @ 16:27:38
URL: http://ceciliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0