en söndag som påminner om att man lever.

igår var det alltså fest med alla på charm.
grymt jävla god mat på saffran.. grym jävla fylla jag uppnådde.

vaknade imorse med en bajskorv i munnen och ett piano på huvudet.
det här pianot har stått där hela dagen ..
jag har inte kunnat fatta ett enda beslut eller ens fatta att jag lever.
därav mitt beslut att äta sallad medans jonas åt pizza..

därav mitt beslut att blogga och faktiskt bajsa samtidigt.
ni kan kalla det onödig information.. men visste ni då att man kan se hur man mår genom bajset?

ahaaaa.. jag har alltså mått skit hela dagen men mina bajskorvar är bananformade och flyter.. det folk, betyder otroligt bra magflora och jävligt allmänbildad tjej.

måste göra mig en tunnbrödmacka med ost och ett glas oboy nu.
allt känns mycket bättre nu efter en dos av köpinggänget.
funderar starkt på att sälja karin och köpa en mopedbil med fet baslåda.

minst sagt coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0