imorn blir första dagen på året.

sovit gott?

jag har varit medvetslös. 
jag har inte ens hört att jonas kommit hem i fyllan, fikat nattamat och sen ramlat ner i sängen.
vanligtvis väcker jonas mig VARENDA gång han ska smyga försiktigt med att kanske tappa en kastrull eller råka lägga sig på mig. och då folk.. har vi ändå en 160 säng.

nej, inatt måste han ha smygit som en duktig en, eller så är det jag som har varit okontaktbar.
hur som haver så är han hemma.. har inte sett några spår av våld förutom den våldsamma bakfylle andedräkten.

jag pustar ut.

fortsätter äta mina tortellinis i tomatsås som bara kan klassas som himmelsk.

en ny dag.. med jobb på agendan.
Imorn är det måndag och ingen fest i syne.. måndagen den 4 januari och första vardagliga dagen på detta förhoppningsvis klockrena år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0