jag bjuder på stjärtsnörerna.

hola senoritas och mohitos!

yoga igår ja... 60 olika ställningar.. helt förvirrad , hann kanppt andas.. men, jag fick sträcka på stjärtsnörerna.
det gillar vi!
vi som har stjärtsnören som är ca 2 decimeter i jämförelse med benen som är något längre.. faktiskt.

ska iväg nu igen.. IM ON FIRE! eller med svensk stavning.. AJM ON FAAAJAAAAH!
vi får väl se hur länge det håller i sig.
ska iväg på ett medelpass idag.. vill nu inte detta ska bli någon slags gympablogg sååå..

... efter passet ska jag åka och handla, GODIS, chips, dip och möjligtvis kattgodis.
har satt bröderna på diet så lite godis väger upp det dom förlorat..hehe..
jag vill ha dom feta.. så feta att när dom dör ska jag griljera dom som julskinka.

åh.. ångestattacken sköljde just över mig.
JAG HAR ALDRIG TÄNKT PÅ ATT MINA ÄLSKLINGAR SKA DÖ!

vi lämnar det med samma mening jonas brukar lugna mig med.
vi ska alla dö, tillsammans, samma sekund.

ps: någon som kan ta över griljeringen nu när jag ska dö samtidigt!?

ha en så jävla underbar kväll hörrni! min blir på sofflocket, med FRANK WAGNER!


träningsoutfit på ? check!



Kommentarer
Postat av: Emma

Bloggar inte alla ;)

Om inte s´´a dröjer det nog inte länge. Är nervös varje dag att man ska hitta typ mamma som bloggare med dagens outfit xD



Hur som haver sá bor vi ju kvar i Härnösand. Har dock ute huset pá försäljning sá jag hoppas att vi är i Sundsvall innan nán hinner säga nationalencyklopedin... typ :)

2010-01-15 @ 16:03:10
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0