nära-döden-upplevelse

goddag alla frostbitna jävlar!
idag är det fan döden vi möter när man går utanför dörren.
SPECIELLT om man heter stina och har glömt mössa, långfillingar och klär fingrarna med skinnhandskar!

gradantal utan blåsten - 24 minus
uppskattat gradantal i blåsten - cirkus 79 minus?

så.. har just kommit hem från charm. började 7 imorse så då kan man gott och väl gå hem 13.
MEN.. har just pluggat i min bil lite motorvärme och kupevärme för om en timme ska man ut och stänga monki.
funderar på om jag ska hyra ett släp på vägen hem, köpa mig ett badkar och tillbringa helgen i det?

MEN ICKE.. jag har mycket bättre planer.
lördag - tapas på saffran med hela, härliga charmet.
sön - avtar kylan åker jag upp på artic cat cupen och tittar på skotercross i östersund annars.. gräver jag ner mig och första bästa katt i täcket och inväntar årets bästa program.. I EN ANNAN DEL AV KÖPING!

ska ta mig en tunnbröd macka nu.. min stora, nya besatthet här i livet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0