por favör.

hej hopp i lingonsnåret!

sitter och tittar snett på mina röda naglar.
gillar inte nagellack på mina naglar.

men tyvärr.. har man en karl som slår in paket med superlim som sedan sätter sig på mina naglar och ändrar färg från vit till bajsbrun så måste man ha nagellack.
folk skulle ju tro att jag torkar mig med naglarna annars.

apropå paket.. jag har köpt ett till jonas.
nu i efterhand kan jag inte fatta att jag var så dum som inte slog in det med superlim.
men ja.. jag är ju trots allt den bättre hälften av oss..

phaahaaa..

ha.. haaaa... ahhhh.. åhh... vill sluta jobba nu och komma hem till en stökig lägenhet, träffa jonas, inta soffläge och prisa tv4 som ger mig både köpinggänget och frank (the tank) wagner.

frank the tank? vilken film är det från?

jaaa.. lessen att jag tog er tid med rent skitsnack..
men som paradise hotel säger.. du vet att du vill kolla.

honör!

Kommentarer
Postat av: John

Frank the tank kommer från filmen old school :)

2010-01-17 @ 18:16:07
Postat av: Issa

Ja, precis. Tänkte springa fram och fråga om en autograf jag också, men hejdade mig i sista ;) Hörde att ni hade finbesök igår, ja kanske inte Johan och Skogge men Ozzy :) Vart han rädd för katterna dina.!? :)

2010-01-18 @ 20:32:12
URL: http://vintagebruttan.blogg.se/
Postat av: nelly

Hallå där Tjejen!du har du någon aning om hur mycket ni tar per tårtbit på charm?:)

2010-01-19 @ 12:43:15
URL: http://lillfiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0