you and me.. me and karin.

ok. lyssnar ni?

nää.. ni läser.. ok.

läs här.

igår skrev jag ett ganska långt inlägg om mina sjukt egoistiska tvångstankar i trafiken.
det här med att jag på fullaste allvar tror folk vänder på sig för att titta in mig och min lilla bil.

hur som haver.. idag åkte jag in på biltema och handlade vindrutetorkare och spolarvätska.
så långt är jag bilmekaniker.
står utanför på parkeringen och koncentrerar mig på att inte spilla spolarvätskan utanför då...

.. en kille går förbi och säger i farten cool bil !
jag hejdar mig preciiiis från att vända på mig och kolla upp på honom.
jag fortsätter hälla spolarvätskan och tänker : vilken jävla idiot jag är! nu tänker jag sådär igen! jävla överklass tänkande!! som om han bryr sig..

MEN.. han går då fram till mig, lägger armen lite löst på min axel och säger igen : cool bil!
jag står nu alltså och häller spolarvätska över hela motorn..

men det gör ingenting..

jag sa tack med världens största leende och DÄR.. hörrni.. fick jag svar på tal.
det är inte bara jag som tänker.. FOLK TYCKER JU FANIMEJ DET!

WOOOHOOO! hur cool är inte jag.. i närheten av karin.

karin är härmed inte bara min bil.. hon är min penisförlängare.. eller bröstförstorare ..
det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0