hacka.. pelitta.

im sitting here in a boring room, its just another rainy sunday afternoon...



jag och mitt heta bandana har just skottat ishelvetet som smält en aning på parkeringen.
hackat, skyfflat, slängt.. hackat, skyfflat, slängt... om och om igen..
ringde jonas efter att jag precis gav upp.. ansträngde rösten kanske lite extra för att låta överansträngd och flämtade fram att han fick ta resten..

till svar får jag då: jaaa... bra de.. kämpa på. Klick!

så därför sitter jag alltså här och skiter i om bilen fastnar imorgon..
jag surar..
och ser även överraskad ut när jag egentligen tagit bilden själv.
konstigt!?

ja.. ville egentligen bara visa mitt heta bandana.. såhär 5 år för sent hakar jag på trenden..
ha!

nu väntar middagen. klockan är 21.15 . middagen består av fruktsallad.
suck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0