kära karin..

hello africa, tell me how you doing?!

stog nyss i köket.. tittade ut över mina ägor.
min äga.
karin står där nere och glänser i morgonsolen.

som den exemplariske ägaren jag är tvättade jag henne igår.
nu får vi bara hoppas att jag lyckades torka alla lister SNUStorra.. annars blir det till att hacka upp dörren!

titt va ho glänsa!!



åh..det var längesen jag pratade om karin.
jag känner stoltheten rusa fram. som att äga ett barn som skött sig i skolan.

ja.. jag ska nog ta karin till träningen nu. vi gymmar ju.. jag och karin.

UT UR VASSEN 2010... fyfan vad jag ska bära osynliga kylskåp på stranden i sommar!

PHAHAAA!

ut i sola mé er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0