ny vecka. ny tomt.

god kväll!

måndagkväll och jag har just kommit hem från matten.
gick ju bra idag. helt otroligt med tanke på att jag klev upp 6 imorse.

slutade 11 idag. mötte pappa i dörren påväg ut.
han stog och ljög med någon stackars takskottare..
fick ett bestämt NEJ till att gå hem.. så vi gick på knaust och åt lunch.
försökte komma underfund med min framtid, vill säga jobb occh boende.
blev inge klokare.
for sen och kollade på en tomt. gick in på skandiamäklarna och hämtade papper över det flesta tomter dom har och nu sitter jag här hemma med alla pappren.

gud vad jag och farsan är lika!! allt ska ske.. och det NU.. tänk om jag och chrille skulle bygga hus ihop.
vi skulle kunna flytta in imorn isf..
men tur är väl det att jag har jonas... som bromsar mig lagomt och faktiskt har utseende.

man ska vara glad för det man har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0