sunny day.. melt away.

MEN HEEJ!

long time, no see..

det har alltså blivit ny vecka där jag alltså ska få in:
6 dagars jobb, tre träningspass,hårklippning och färgning, 15 sidor matteplugg, socialt umgänge, sovtid på snitt 8 timmar/dag, träffa en gyminstruktör för att lägga upp ett pass och ett bröllop!

tror ni jag känner mig stressad?

som tur är har jag just ätit två stora skålar med spenatsoppa och ägg.
tackar carro för att hon öppnat upp mina smaklökar för soppor.
snacka om underskattad mat!

apropå carro, jag ska alldeles strax ta bilen till henne och hennes sockersöta Gabbis!
åh gud så jag längtar.. 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Stina, ska du gifta dig?

2010-03-23 @ 16:12:46
Postat av: stina

haha!! det är inte mitt bröllop.. då hade jag varit väldigt stressad!! :) det är peter och nellys.

2010-03-23 @ 17:44:14
URL: http://slinkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0