fry they knight! fridaynight!

hej!

jag är i juniskär.
packar för femtielfte gången.
nu, härifrån.

alla mina kläder ska in till stan där jag då bor.. för tillfället.
men viktigast av allt är ju inte mina matriella ting.

det är ju mina bröder som har fått leka i vårens första kalla solstrålar.
nu, när livet är mycket kalare utan en Jonas så betyder deras närvaro så mycket mer.
om det ens går.

vi ska iaf hem ikväll.
vi ska fira fredagen med ny kattsand och ett så otroligt städat och vackert hem att stöka ner igen.
sedan, mina fina fän.. så ska jag ner till Emma..

bjuder på en svunnen tid


Kommentarer
Postat av: ida

ja jag måste ju bara på peka att det va en väldigt fin klännning du hade på bilden =P

2011-01-22 @ 15:37:05
Postat av: stina till ida.kom

haha!! ja jag kan fortfarande må dåligt över att jag vinade ner den.. eller ja, nån brudjävel med rött vin vinade ner den..:)

2011-01-22 @ 19:13:38
URL: http://slinkans.blogg.se/
Postat av: ida

haha, ingen fara. erik hade ju spillt lite på den på min bal oxå. haha

2011-01-22 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0