parningsritualen är igång.. igen.

godmorgon!

idag är jag ytlig, jag känner hur jag sminkar mig extra nogrannt och har redan planerat att platta håret.
jag tänkte jag skulle ta en kjol idag och mina nya precious skor..
vill lixom vara vacker .. jonas kanske kommer hem ikväll så om jag då gör mig extra fin idag..
och sen dyker upp extra fin hemma kommer jonas tänka:

men asså hallå bah, vare sådär snygg hon va?!?!
och jag kommer då glida in i mina nya skor och slänga med svallet som en häst.
gnägga och hoppas på att jonas har ett äpple i fickan.

ett grönt, besprutat, hårt äpple..

hehe.. det låter kanske märkligt men jag kan fortfarande, efter 5 år tillsammans försöka imponera på jonas.
till vilken nytta?
jag har honom redan..

ja.. människan är funtad så.. parningsritualen tar aldrig slut..
kanske skulle jag önska att jag blev en fågel i nästa liv.

men nej! jag tycker det är kul att få göra sig extra fin..

på en torsdag.

väljer en random bild jag hittade i min mapp, fest på låg nivå..
 


Kommentarer
Postat av: Maia

Stina gummman vart har du shoppat dina skor? Jag skulle verkligen behöva ligga med nått inte nån.



Puss gumman

2009-02-05 @ 12:44:14
Postat av: Anonym

skorna är från johanssons.. skrev på din blogg ett hett tips.. läs det! puss puss

2009-02-05 @ 17:20:17
URL: http://slinkan anropar maia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0