rörd till tårar.

visst har man haft några kapitel i livet.
några avslutade men dom flesta inte ens påbörjade.
för 10 år sen innehöll mitt kapitel en nära vän, en pojkvän och ett stort gäng vänner..
alla med ett mål. att ha kul.
sen vad det betyder finns det många olika tolkningar på.
min tolkning var inte densamma som alla andras.

vi gled ifrån varann och jag tog en annan väg.
någon gång under dessa 10 år har jag råkat stöta på honom. ungdomskärlek som kan vara så stark.
vi sa aldrig hej.
hur hälsar man på ett skal fyllt av beroende?

jag insåg att jag tog rätt väg.

igår hörde han av sig.
han har ändrat riktning.
han försöker.
han kämpar och jag fascineras.
hur kan man vara så svag att man fastnar i något man vet gör en illa.. för att sedan vara så stark att ta sig ur ett beroende som liknar mitt beroende av luft?

det är så fascinerande hur jäkla illa men starkt funtade vi är.


Kommentarer
Postat av: M

Det är starkt gjort av honom... Been There Done That :/

2010-04-23 @ 09:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0