som ett jävla brev på posten..

OK.

jonas och jag pratade om saknad igår på telefonen.
jonas säger att givetvis saknar man.. hela tiden..
jag instämmer inte riktigt och säger.. VA? jag har inte hunnit komma dit än.. jag saknar dig inte det minsta..

tyst stund..

jonas bryter sen tystnaden och säger : du som lärt mig allt om vita lögner.. ex: ja du ser bra ut i den eller ja jag skulle döda hela befolkningen för dig.. osv osv.. hade du inte kunnat dragit n vit lögn och sagt att du saknade mig nu!?

helt uppriktigt.. älskade Jonas.. idag saknar jag dig så det smärtar just nu.



deklarationen damp ner som ett brev från helvetet..

att betala : 7454 kr.

jonas mitt hjärta.. kom hem .. med en tröstande kram och plånbok!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer på söndag gumman med tompengpung!!! eller hur man nu säger!! Du får prispengarna från tävlingen!! de kanske täcker de mesta:P !!

2010-04-08 @ 13:15:36
Postat av: Maijsan

hahahha! ja och dom som sa att han va ng lik peter i kroppen och han kunde ju ha M utan problem ;) så ja jag kan tänka mig att den var MUY SLIMFIT ;)

2010-04-08 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0