katterna fönstershoppar fåglar.

god kväll..

sitter på min lilla punchveranda och gosar med två katter som aldrig kan få nog.
det där med att man aldrig kan få för mycket kärlek.. true that!

har haft en sjukt skön dag.. slutade jobba 11 så jag åkte upp på södra och satte mig i lä och plugga matte hela dagen.
fräknarna börjar trängas på näsan nu.
det gillar vi!
och imorn dårå..

jaa.. två dagars ledighet framför mig.. tror det blir en promenad med matilda och en frukost på stan imorgon.
borde inte göra reklam för stenstans bageri men åh.. jag trivs där.. gottar mig där.. skulle kunna bli riktigt fet där..

kvällen tror jag nog får bjuda på ett glas vin..
vad säger ni mina unga möer?
har vi en dejt?

jag ska återgå till mina Darlings nu..
man blir ju kär bara av att se på dom.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0