titel.

det här blir alltså en dag där andning får vänta.

på den här lilla, lilla dagen har jag redan tryckt in jobb, tvättning, dammsugning, power nap 2 timmar, matte plugg 2 timmar och klockan är alltså 15.30.
det ska även hinnas med att träna med mannen i för tighta cykelbyxor på friskis, duscha, hämta en film i juniskär, middag hos frida och hennes mamma och sen.. HOMEPARTY!!
ni som inte vet vad det är.. får ingen förklaring för jag vet inte heller.än.

har bara sett bilder på breathtaking heminredning som ska vara till salu.
eftersom denna månad är min vita månad där jag inte får handla EN ENDA matriell pryl så passar det utmärkt att man beställer nu men betalar sen..mohahaha!!

man får inte vara dum!

måste fortsätta med tvätten nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0