givetvis har jag hett av internetet.

VADAN DETTTA?? undrar ni..

hur i helvete kan jag inte blogga dagligen?

ni sitter säkert hemma i era soffor och sliter håret av er för att jag inte uppdaterar.
he.. he..

eller så gör ni ingenting. vad vet jag?

givetvis har jag råkat hett (hett?! ni förstår väl att det inte betyder hett som i varmt.) av vårat internet!
JA! jag har hett av vårat internet.
datorn ramlade i golvet och det lilla usb-internetet gick av!
men lugn. vi vet alla vid detta lag att min sambo AkA handyman har lagat och lödat till det på hans jobb.
så ikväll är jag tillbaka.

het som aldrig förr!
ska ta tag i nuet nu.
det betyder alltså att jag ska kliva upp ur stolen gå ner till charm, handla en kaffe, gå upp för rulltrappan och börjar jobba.

ps: ni har väl inte glömt handlat paket till mig? imorn is the big day! YEAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0